Методична робота

Орієнтовний план роботи методичних комісій

КВІТЕНЬ

№ 10  від 30.04. 2019

МК викладачів базових дисциплін

 1. Аналіз виконання рішень попереднього засідання МК.

2. Обговорення КМЗ предметів згідно робочого навчального плану на квітень. Огляд професійної, методичної, педагогічної, технічної та нормативної літератури.

3. Розгляд та обговорення підготовки до ЗНО.

4. Вивчення досвіду: розгляд та обговорення новітніх фахових та професійних технологій навчання.

5. Обмін досвідом:

1)          аналіз ходу атестації педагогічних працівників ліцею. Затвердження перспективного плану атестації ПП на наступні 5 років;

2)          слухання повідомлень ПП ліцею, які підвищують кваліфікацію з метою обміну кращим досвідом роботи. Затвердження перспективного графіку курсів підвищення кваліфікації на наступні 5 років;

3)          обговорення засідань міських методичних секцій ПТНЗ м. Києва;

4)          заслуховування і обговорення методичних розробок, доповідей, рефератів, творчих робіт, статей ПП;

5)          проведення і аналіз відкритих уроків, позакласних заходів;

6)          підведення підсумків проведення предметних тижнів (місячників), позакласних заходів.

7. Участь членів методичної комісії  у підготовці та проведенні міських, всеукраїнських та міжнародних конкурсів, виставок, майстер-класів, змагань, спартакіад. Узгодження графіків.

МК викладачів спецдисциплін та майстрів виробничого навчання

  1. Аналіз виконання рішень попереднього засідання МК
  2. Обговорення КМЗ предметів згідно робочого навчального плану на травень. Огляд професійної, методичної, педагогічної, технічної та нормативної літератури.
  3. Обговорення детальних програм передвипускної виробничої практики.
  4. Розгляд та обговорення підготовки до ЗНО, ДКА, ДПА в групах.
  5. Вивчення досвіду: розгляд та обговорення новітніх фахових та професійних технологій навчання.
  6. Обмін досвідом:

1)          аналіз ходу атестації педагогічних працівників ліцею. Затвердження перспективного плану атестації ПП на наступні 5 років;

2)          слухання повідомлень ПП ліцею, які підвищують кваліфікацію з метою обміну кращим досвідом роботи. Затвердження перспективного графіку курсів підвищення кваліфікації на наступні 5 років;

3)          обговорення засідань міських методичних секцій ПТНЗ м. Києва;

4)          заслуховування і обговорення методичних розробок, доповідей, рефератів, творчих робіт, статей ПП;

5)          проведення і аналіз відкритих уроків, позакласних заходів;

6)          підведення підсумків проведення предметних тижнів (місячників), позакласних заходів.

7. Проведення та підведення підсумків проведення конкурсів професійної майстерності.

8. Участь членів методичної комісії  у підготовці та проведенні міських, всеукраїнських та міжнародних конкурсів, виставок, майстер-класів.

Вебінари:

 Освітній проект "На урок" 

Освітня платформа "Всеосвіта"

Із статті "МОН визначило 10 пріоритетів на 2019 рік" /Освітній портал "Педагогічна преса":

Старт масштабної реформи професійної освіти: нові стандарти та інфраструктурний проект на 58 млн євро

 2019-й рік — старт масштабної реформи професійної освіти. Як і трансформація шкільної освіти, вона передбачатиме зміну стандартів, прийняття нового профільного закону «Про професійну (професійно-технічну) освіту», а також оновлення освітнього середовища.

 Над оновленням стандартів, підвищенням кваліфікації вчителів та майстрів, а також оновленням освітнього середовища МОН працюватиме спільно з європейськими партнерами, які надають на ці потреби інвестицію у розмірі 58 млн євро.

«Це великі, але дуже потрібні нашій системі гроші. Сьогодні обладнання закладів професійної освіти зношене на 60%, а подекуди навіть на 100%. Ми ніколи не зможемо забезпечити нашу економіку якісними фахівцями, якщо не створимо для них умови для навчання на якісному обладнанні, такому, що вони побачать на власному місці роботи», — підкреслила Лілія Гриневич.

 Важливим елементом реформи стане також розвиток дуальної освіти, в межах якої учень теоретичні знання отримує у закладі профосвіти, а решту — на реальному виробництві.

 Аби кожна зі сторін — заклад, учень, роботодавець -— могли розвивати дуальне навчання на зрозумілих усім засадах, МОН розробило типовий договір про здобуття професійної освіти за дуальною формою навчання. Планується, що це буде тристоронній документ, що дозволить організувати навчання не лише в закладі, а й на виробництві. Водночас роботодавець у межах договору може домовитися з учнем, що той працюватиме певний період часу після навчання на його підприємстві.

Пошук